دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی

دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی

در این دوره، بصورت کاربردی به آموزش برنامه‌ریزی و مدیریت خرید و تدارکات داخلی می‌پردازیم.

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان خرید و تدارکات و سایر علاقه‌مندان

سرفصل و محتوای دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی:

  • تعاریف- اهداف و مراحل خرید
  • مدیریت تدارکات- انواع کلی آن و معرفی بخش‌های وابسته
  • وظایف واحد خرید و تدارکات در سازمان
  • انواع خریدهای داخلی و نحوه عملیات برنامه‌ریزی و تامین بودجه جهت تهیه کالا
  • نحوه عملکرد واحد تدارکات در بررسی درخواست‌های خرید
  • روش‌های بررسی منابع خرید و راه‌های ارتباطی با آن‌ها
  • اصول دریافت و تعدیل قیمت‌های خرید و استعلام بها
  • اهداف- مراحل و امور مربوط به بررسی کیفیت کالا
  • عوامل و شیوه‌های موثردر تعیین زمان مناسب خرید (زمانبندی)
  • اصول برنامه‌ریزی حمل و نقل کالاهای خریداری‌شده
  • نحوه تعامل مدیریت خرید با واحد حسابداری
  • نحوه تنظیم مدارک خرید و بررسی فرآیند و جریان اطلاعاتی مرتبط با آن
  • اصول تنظیم اسناد تنخواه‌گردان
  • انواع مناقصات و ترک تشریفات و مروری بر قوانین آن
  • مروری بر مفاد قراردادها (زمان‌بندی‌-شرایط پرداخت- بسته‌بندی-ضمانتنامه‌ها- دموراژ…)
  • اصول و فنون مذاکره و استراتژی‌های آن جهت عملیات خرید کالا
  • مروری بر تجارت الکترونیک و مدل‌های آن و کاربرد اینترنت در امور خرید و تدارکات

زمان برگزاری: مهلت ثبت‌نام این دوره به پایان رسیده

زمان دوره بعد را به من اطلاع بده

مکان برگزاری: کامپیوتر- لپ تاپ- تبلت یا تلفن همراه شما (بدون نیاز به نصب نرم‌افزار)

دوره آموزشی آنلاین سامانه کیفیت شرق

نحوه برگزاری:

این دوره بصورت آنلاین، زنده و تعاملی برگزار می‌شود.

فراگیران از هر مکانی با استفاده از کامپیوتر یا تلفن همراه می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

پلتفرم آموزش آنلاین سامانه کیفیت شرق

مدرس: جناب‌آقای مهندس قوامی (از تهران)

  • مدرس و مشاور خرید و تدارکات داخلی

گواهینامه و مدرک دوره:

گواهینامه و مدرک دوره

تخفیف‌ ثبت‌نام گروهی:

  • سه نفر: ۱۰%
  • پنج نفر: ۱۵%

نحوه ثبت‌نام:

سازمان‌ها: ارسال معرفی‌نامه و فیش واریزی از طریق واتساپ، تلگرام، ایمیل یا فکس

اشخاص: ارسال فیش واریزی از طریق واتساپ، تلگرام، ایمیل یا فکس

  • واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۲۷۳۷۰۳۰۵
  • ایمیل: training@qualitysystem.ir
  • فکس: ۳۵۴۲۴۴۰۳-۰۵۱
  • شماره حساب: ۰۱۰۶۲۹۰۲۳۰۰۰۵ بانک ملی به‌نام سامانه کیفیت شرق
  • شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۳۴۰۱ بانک ملی به‌نام سامانه کیفیت شرق
  • شبا: IR380170000000106290230005

سازمان‌های طرف قرارداد با سازه گستر سایپا می‌توانند شهریه دوره را از طریق کسر از حساب فی‌مابین با این شرکت پرداخت و گواهینامه سازه گستر دریافت نمایند.

گارانتی و ضمانت دوره:

گارانتی و ضمانت دوره

سوالات متداول

آیا برای این دوره گواهینامه صادر می‌شود؟

آیا برای این دوره گواهینامه صادر می‌شود؟

بله. در پایان دوره برای فراگیران گواهینامه صادر خواهد شد.

آیا جزوه مدیریت خرید و تدارکات داخلی ارائه می‌شود؟

آیا جزوه مدیریت خرید و تدارکات داخلی ارائه می‌شود؟

بله. فایل جزوه به فراگیران محترم ارائه خواهد شد.

آیا امکان برگزاری دوره بصورت اختصاصی برای یک سازمان وجود دارد؟

آیا امکان برگزاری دوره بصورت اختصاصی برای یک سازمان وجود دارد؟

بله. برگزاری دوره اختصاصی به دو صورت آنلاین و حضوری در محل سازمان شما امکان‌پذیر است.

دوره بعدی چه زمانی برگزار می‌شود؟

دوره بعدی چه زمانی برگزار می‌شود؟

زمان برگزاری دوره بعد مشخص نیست.

برای شرکت در این دوره به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

برای شرکت در این دوره به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

شما با استفاده از کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه هوشمند خود و با دسترسی به اینترنت می‌توانید در دوره‌های آنلاین شرکت کنید.

برای شرکت در این دوره باید نرم افزار خاصی روی کامپیوتر یا موبایل نصب کنم؟

برای شرکت در این دوره باید نرم افزار خاصی روی کامپیوتر یا موبایل نصب کنم؟

خیر. نیاز به نصب نرم‌افزار نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌های

۰۵۱-۳۵۴۲۴۴۰۴ – ۰۵۱-۳۵۴۲۴۴۰۲ – ۰۹۰۲۷۳۷۰۳۰۵ تماس حاصل فرمایید.

دوره‌های مرتبط با دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی:

اگر مایلید جدیدترین اخبار دوره‌ها و پیشنهادهای ویژه را از طریق ایمیل دریافت کنید، فرم زیر را تکمیل کنید:

لطفا چند لحظه منتظر بمانید ...

تبریک! ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد!