دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی

دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی

در این دوره، بصورت کاربردی به آموزش برنامه‌ریزی و مدیریت خرید و تدارکات داخلی می‌پردازیم.

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان خرید و تدارکات و سایر علاقه‌مندان

سرفصل و محتوای دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی:

  • کلیات و مفاهیم خرید
  • مدیریت تدارکات، انواع کلی آن و معرفی بخش‌های وابسته
  • وظایف واحد خرید و تدارکات در سازمان
  • سیستم‌های خرید داخلی
  • مفاهیم و الگوهای خرید سازمانی
  • عملکرد واحد تدارکات در بررسی درخواست‌های خرید
  • روش‌های بررسی منابع خرید
  • طراحی و پیاده‌سازی نظام ارزیابی و انتخاب تامین‌کنندگان
  • برآورد میزان سفارش اقتصادی (EOQ) و نقطه سفارش مجدد (ROP)
  • بیمه در خریدهای داخلی
  • نحوه تنظیم مدارک خرید، بررسی فرآیند و جریان اطلاعاتی مرتبط با آن
  • حمل و نقل و اسناد حمل
  • انواع روش‌های خرید کالا با تمرکز بر مناقصه
  • اصول و فنون مذاکره و استراتژی‌های آن جهت عملیات خرید کالا
  • مروری بر مفاد قراردادها (زمان‌بندی‌، شرایط پرداخت، بسته‌بندی، ضمانتنامه‌ها، دموراژ …)
  • پرسش و پاسخ درزمینه آموزش خرید و تدارکات داخلی

زمان برگزاری: مهلت ثبت‌نام این دوره به پایان رسیده

زمان دوره بعد را به من اطلاع بده

مکان برگزاری: کامپیوتر- لپ تاپ- تبلت یا تلفن همراه شما (بدون نیاز به نصب نرم‌افزار)

نحوه برگزاری دوره آموزشی خرید و تدارکات:

این دوره بصورت آنلاین، زنده و تعاملی برگزار می‌شود.

فراگیران از هر مکانی با استفاده از کامپیوتر یا تلفن همراه می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

پلتفرم آموزش آنلاین سامانه کیفیت شرق

گواهینامه و مدرک دوره:

گواهینامه و مدرک دوره

تخفیف‌ ثبت‌نام گروهی:

  • سه نفر: ۱۰%
  • پنج نفر: ۱۵%

نحوه ثبت‌نام:

سازمان‌ها: ارسال معرفی‌نامه و فیش واریزی از طریق واتساپ، تلگرام، ایمیل یا فکس

اشخاص: ارسال فیش واریزی از طریق واتساپ، تلگرام، ایمیل یا فکس

  • واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۲۷۳۷۰۳۰۵
  • ایمیل: training@qualitysystem.ir
  • فکس: ۳۵۴۲۴۴۰۳-۰۵۱
  • شماره حساب: ۰۱۰۶۲۹۰۲۳۰۰۰۵ بانک ملی به‌نام سامانه کیفیت شرق
  • شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۳۴۰۱ بانک ملی به‌نام سامانه کیفیت شرق
  • شبا: IR380170000000106290230005

سازمان‌های طرف قرارداد با سازه گستر سایپا می‌توانند شهریه دوره را از طریق کسر از حساب فی‌مابین با این شرکت پرداخت و گواهینامه سازه گستر دریافت نمایند.

گارانتی و ضمانت دوره:

گارانتی و ضمانت دوره

سوالات متداول

آیا برای دوره مدیریت خرید و تدارکات داخلی گواهینامه صادر می‌شود؟

آیا برای دوره مدیریت خرید و تدارکات داخلی گواهینامه صادر می‌شود؟

بله. در پایان دوره برای فراگیران گواهینامه صادر خواهد شد.

آیا جزوه مدیریت خرید و تدارکات داخلی ارائه می‌شود؟

آیا جزوه مدیریت خرید و تدارکات داخلی ارائه می‌شود؟

بله. فایل جزوه به فراگیران محترم ارائه خواهد شد.

آیا امکان برگزاری دوره بصورت اختصاصی برای یک سازمان وجود دارد؟

آیا امکان برگزاری دوره بصورت اختصاصی برای یک سازمان وجود دارد؟

بله. برگزاری دوره اختصاصی به دو صورت آنلاین و حضوری در محل سازمان شما امکان‌پذیر است.

دوره بعدی چه زمانی برگزار می‌شود؟

دوره بعدی چه زمانی برگزار می‌شود؟

زمان برگزاری دوره بعد مشخص نیست.

برای شرکت در این دوره به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

برای شرکت در این دوره به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

شما با استفاده از کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه هوشمند خود و با دسترسی به اینترنت می‌توانید در دوره‌های آنلاین شرکت کنید.

برای شرکت در این دوره باید نرم افزار خاصی روی کامپیوتر یا موبایل نصب کنم؟

برای شرکت در این دوره باید نرم افزار خاصی روی کامپیوتر یا موبایل نصب کنم؟

خیر. نیاز به نصب نرم‌افزار نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌های

۰۵۱-۳۵۴۲۴۴۰۴ – ۰۵۱-۳۵۴۲۴۴۰۲ – ۰۹۰۲۷۳۷۰۳۰۵ تماس حاصل فرمایید.

دوره‌های مرتبط با دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی:

اگر مایلید جدیدترین اخبار دوره‌ها و پیشنهادهای ویژه را از طریق ایمیل دریافت کنید، فرم زیر را تکمیل کنید:

لطفا چند لحظه منتظر بمانید ...

تبریک! ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد!