در این دوره، بصورت کاربردی به آموزش برنامهریزی و مدیریت خرید و تدارکات داخلی میپردازیم.
مخاطبان دوره:
مدیران و کارشناسان:
- خرید و تدارکات
- بازرگانی داخلی
- برنامهریزی
- سایر علاقهمندان
سرفصل و محتوای دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی:
- مفاهیم خرید و تدارکات
- مدیریت تدارکات (انواع و بخشهای آن)
- وظایف واحد خرید و تدارکات در سازمان
- انواع روشهای خرید کالا
- بررسی درخواستهای خرید
- روشهای بررسی منابع خرید
- نحوه تنظیم مدارک خرید (بررسی فرآیند و جریان اطلاعاتی)
- بیمه در خریدهای داخلی
- حمل و نقل و اسناد حمل
- برآورد میزان سفارش اقتصادی (EOQ) و نقطه سفارش مجدد (ROP)
- مهارتهای مذاکره حرفهای
- قوانین، مقرارت و اصول کاربردی مناقصات
- ارزیابی، انتخاب، پایش عملکرد و توسعه تامینکنندگان و پیمانکاران
- تنظیم و مدیریت موثر قراردادها
- پرسش و پاسخ درزمینه آموزش خرید و تدارکات داخلی
زمان برگزاری:
۱۶، ۱۷ و ۲۸ مهر ساعت ۱۳ تا ۱۷
۱۹، ۲۱، ۲۳، ۲۴، ۳۰ مهر و ۱ آبان ساعت ۱۳ تا ۱۶
جمعا ۳۰ ساعت
مکان برگزاری:
حضوری: مشهد، جنب شهرک صنعتی توس، شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی
آنلاین: کامپیوتر- لپ تاپ- تبلت یا تلفن همراه شما (بدون نیاز به نصب نرمافزار)
نحوه برگزاری:
حضوری + آنلاین
شما بسته به انتخاب خود میتوانید بصورت حضوری و یا بصورت آنلاین در این دوره شرکت بفرمایید.
مدرس دوره مدیریت خرید و تدارکات داخلی:
آقای دکتر ثانوی | آقای مهندس رضوی | آقای دکتر مختاری | سرکار خانم گلمکانی
گواهینامه و مدرک دوره خرید و تدارکات:
- گواهینامه سازهگستر سایپا
- گواهینامه مورد تایید شرکت شهرکهای صنعتی
شهریه:
۱۵ نفر اول: ۳.۷۰۰.۰۰۰ تومان
سایر فراگیران: ۶.۷۰۰.۰۰۰ تومان
تخفیف ثبتنام گروهی:
- سه نفر: ۱۰%
- پنج نفر: ۱۵%
اطلاعات حساب:
- شماره حساب: ۰۱۰۶۲۹۰۲۳۰۰۰۵ بانک ملی بهنام سامانه کیفیت شرق
- شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۳۴۰۱ بانک ملی بهنام سامانه کیفیت شرق
- شبا: IR380170000000106290230005
سازمانهای طرف قرارداد با سازه گستر سایپا میتوانند شهریه دوره را از طریق کسر از حساب فیمابین با این شرکت پرداخت و گواهینامه سازه گستر دریافت نمایند.
اطلاعات تماس:
- تلفن: ۵-۰۵۱۳۵۴۲۴۴۰۱
- واتساپ: ۰۹۳۳۹۴۴۲۵۲۲
- سایر پیامرسانها: ۰۹۰۲۷۳۷۰۳۰۵
- ایمیل: training@qualitysystem.ir
- فکس: ۳۵۴۲۴۴۰۳-۰۵۱
گارانتی و ضمانت دوره:
دانلود فراخوان دوره
برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارههای زیر تماس حاصل فرمایید
۰۹۰۲۷۳۷۰۳۰۵ | ۵ – ۰۵۱۳۵۴۲۴۴۰۱
سوالات متداول:
آیا برای دوره مدیریت خرید و تدارکات داخلی گواهینامه صادر میشود؟
آیا برای دوره مدیریت خرید و تدارکات داخلی گواهینامه صادر میشود؟
بله. در پایان دوره برای فراگیران گواهینامه صادر خواهد شد.
آیا جزوه مدیریت خرید و تدارکات داخلی ارائه میشود؟
آیا جزوه مدیریت خرید و تدارکات داخلی ارائه میشود؟
بله. فایل جزوه به فراگیران محترم ارائه خواهد شد.
آیا امکان برگزاری دوره بصورت اختصاصی برای یک سازمان وجود دارد؟
آیا امکان برگزاری دوره بصورت اختصاصی برای یک سازمان وجود دارد؟
بله. برگزاری دوره اختصاصی به دو صورت آنلاین و حضوری در محل سازمان شما امکانپذیر است.
دوره بعدی چه زمانی برگزار میشود؟
دوره بعدی چه زمانی برگزار میشود؟
زمان برگزاری دوره بعد مشخص نیست.
برای شرکت در این دوره به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟
برای شرکت در این دوره به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟
شما با استفاده از کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه هوشمند خود و با دسترسی به اینترنت میتوانید در دورههای آنلاین شرکت کنید.
برای شرکت در این دوره باید نرم افزار خاصی روی کامپیوتر یا موبایل نصب کنم؟
برای شرکت در این دوره باید نرم افزار خاصی روی کامپیوتر یا موبایل نصب کنم؟
خیر. نیاز به نصب نرمافزار نیست.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام با شمارههای
۰۵۱-۳۵۴۲۴۴۰۴ – ۰۵۱-۳۵۴۲۴۴۰۲ – ۰۹۰۲۷۳۷۰۳۰۵ تماس حاصل فرمایید.
دورههای مرتبط با دوره آموزشی مدیریت خرید و تدارکات داخلی:
[mailerlite_form form_id=2]دوره آموزشی انبارداری و انبارگردانی دوره آموزشی برنامهریزی سفارشات و کنترل موجودی دوره آموزشی برنامهریزی و کنترل تولید دوره آموزشی مدیریت لجستیک و زنجیره تامین (SCM) دوره آموزشی تنظیم و مدیریت مؤثر قراردادها دوره آموزشی قوانین، مقررات و اصول کاربردی مناقصات دوره آموزشی ارزیابی و انتخاب تامینکنندگان و پیمانکاران